Reprodutor de programas O Souto [Rádio FilispiM]

quarta-feira, 18 de março de 2009

O Souto, o programa de ecologia e meio ambiente de ADEGA-Trasancos em Rádio Filispim.


O Souto é um programa de ecologia e meio ambiente realizado por ADEGA-Trasancos e dirigido e apresentado por Ernesto Lopes.

A temática do programa é tudo o relacionado com o meio ambiemte, mas centrado nas comarcas de Ferrol, Eume e Ortegal, aliás também adicamos espaço para falar das festas tradicionais (samhaim, solstícios, entrudo, maios, etc.).

Falamos das agressons ambientais, das actividades dos diferentes colectivos ecologistas, dos espaços naturais galegos, da vida das pessoas que ao longo da história contribuírom a um maior e milhor conhecimento do mundo natural ou ao nascimento do movimento ecologista, de quando em ves algo de "poesia ambiental", para tudo isto conto com a colaboraçom de diferentes pessoas que desemvolvem um trabalho nestes campos, aliás conto com a habitual colaboraçom (mais ou menos cada cinco progamas) de Alexandre Carrodéguas para reflexionar dende umha perspectiva ecologista sobre diferentes questons sociopolíticas.

O Souto emítese ao vivo segundas feiras de 8 a 9 do serám e em diferido quartas feiras de 12 a 1 da noite, quintas de 10 a 11 da manhá e sábados de 4 a 5 da tarde, aliás podelo escuitar quando queirades no blogue do Colectivo Opaíí! - Rádio FilispiM, opaii.blogspot.com ou mesmo neste blogue.

Sem comentários: